Kwaliteit en tevredenheid

Nederlandse Orde van Advocaten

De aan ons kantoor verbonden juristen zijn lid van de Nederlandse Orde van Advocaten. Dat houdt in dat zij, na een universitaire studie Rechten, de 3 jaar durende beroepsopleiding Advocatuur met succes hebben afgerond. Maar daarmee houdt het niet op: ieder jaar nemen zij deel aan gestructureerde feedback met externe advocaten en volgen zij cursussen en trainingen in hun eigen vakgebied om hun kennis en kunde op peil te houden. Ook voldoen zij aan alle overige wet- en regelgeving die voor advocaten geldt.

Kwaliteitsniveau van onze dienstverlening

Om te toetsen of ons kantoor voldoet aan de hoge standaarden die wet- en regelgeving aan advocatenkantoren oplegt, heeft ons kantoor een kwaliteitsaudit ondergaan. In het kader van deze audit is de financiƫle boekhouding door een registeraccountant gecontroleerd en is de Deken van de Orde van Advocaten Rotterdam op ons kantoor in Oud-Beijerland op bezoek geweest om de werkwijze van ons kantoor uitgebreid te controleren. Uit zijn rapportage blijkt dat ons kantoor ruim aan alle gestelde kwaliteitseisen voldoet.

Klanttevredenheid 2020: een 9,2

Advocaatscore 2020 - De Neef Advocaten

Omdat wij meer waarde hechten aan een bestendige klantrelatie dan aan snelle winst, streven wij naar een hoge klanttevredenheid. Dat wij aan de wet- en regelgeving voldoen en een pluim van de Orde kregen is prachtig, maar het liefst worden we beoordeeld door de meest kritische: onze klanten. Wij horen graag van klanten hoe zij onze dienstverlening ervaren. Niet alleen omdat het altijd leuk is om bevestigd te krijgen dat we het goed doen, maar vooral omdat we met concrete feedback kunnen kijken wat we nog verder zouden kunnen verbeteren. Daarom verzamelt Klanten Vertellen onafhankelijk reviews van onze klanten en wordt hun waardering gepubliceerd op advocaatscore.nl. Met gepaste trots kunnen wij melden dat ons kantoor bij de Review Awards 2020 met een mooie 9,2 op de 55e plaats in de top 100 van de best beoordeelde advocatenkantoren van heel Nederland staat.

Klachtenregeling

Veruit de meeste van onze klanten zijn zeer tevreden met onze werkzaamheden. Maar waar gehakt wordt, vallen spaanders. Als er onverhoopt een klacht ontstaat, nemen wij die altijd serieus en proberen wij die naar tevredenheid van de klant op te lossen. Voor uw zekerheid hanteren wij een interne klachtenregeling. Mochten we er onverhoopt onderling niet uit kunnen komen, dan kunt u uw bezwaar voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur of aan de Deken van de Orde van Advocaten Rotterdam.